Корисна інформація

ЯКЩО У ВАС ВИНИКЛИ ПИТАННЯ, ПОВ’ЯЗАНІ З ЕЛЕКТРОПОСТАЧАННЯМ:

Зателефонуйте нам за номером (099) 542-25-25  і Ви отримаєте в телефонному режимі детальну консультацію по зазначеним нижче питанням

Діючі тарифи на електроенергію;

Баланс рахунку;

Зручні способи оплати;

Раціональне використання електроенергії та багатотарифний приклад обліку;

Можливі перерви енергопостачання;

Правила використання електроенергії та відповідальність сторін;

Договірні відносини споживач – електропостачальник.

 

     Кожен споживач має право на зміну електропостачальника згідно з Законом України «Про ринок електричної енергії» та Правил    роздрібного ринку електричної енергії.

     Процедура зміни електропостачальника відбувається наступним чином:

    1. Споживач звертається до електропостачальника будь-яким зручним способом і обирає тариф.

    2. Споживач повідомляє діючого електропостачальника про наміри припинити дію договору про постачання електроенергії.

    3. Укладає новий договір з ТОВ “Всеукраїнська – Енерго Компанія” до початку розрахункового періоду.

 

     Розгляд скарг, звернень, претензій та повідомлень споживачів.

  ТОВ “Всеукраїнська – Енерго Компанія” здійснює розгляд скарг, звернень, претензій та повідомлень спожівачів в центрі обслуговування за   адресою:

01014, м. Київ, вул., Лізи Чайкіної 10А, офіс 2.

 

Споживач може подати скаргу, звернення, претензію шляхом:


   1. подання письмової заяви на особистому прийомі у керівництва ТОВ “Всеукраїнська – Енерго Компанія”

   2. подання письмової заяви поштовим зв’язком на адресу ТОВ “Всеукраїнська – Енерго Компанія”

   3. на електронну адресу.

Відповідь на скаргу, звернення або претензію споживача буде направлено протягом 3 (трьох) робочих днів від дня отримання скарги, звернення або претензії, якщо у ньому вказана адреса електронної пошти споживача, номер телефону.

    Повідомлення про загрозу електробезпеки та їх розгляд.

Своєчасне повідомлення про загрозу електробезпеки дозволить оперативно зреагувати та локалізувати події, які становлять загрозу електробезпеці людей, тварин, можуть призвести до збоїв у роботі обладнання чи аварій на виробництві.

У випадку виявлення загрози електробезпеці: обірвані або провислі дроти електропередач, відкриті двері або люки електроустановок, пошкоджені опори необхідно тримати безпечну відстань від місця події, сповістити про небезпеку оточуючих, запобігти наближенню до місця події випадкових перехожих чи тварин та повідомити про те, що сталося за номером Постачальника :

    099-542-25-25

    Пн-Чт 09:00 — 18:00, Пт-09:00 — 16:45, обідня перерва з 13:00 до 13:45

У разі займання електроприладів, електроустановок слід негайно вимкнути їх з електромережі, при необхідності викликати пожежну службу за телефоном «101».

Якщо виявлено роботи по демонтажу ліній електропередач особами, що не є працівниками Оператора системи розподілу (не мають спецодягу), факти розкрадання чи пошкодження електрообладнання, вандалізму чи інших протиправних дій необхідно негайно звернутись до органів Національної поліції за номером «102».